JUNAK M11 125 cm³

Dostępność: 30 maj 2018

Cena detaliczna: 10 399 zł (Euro 4)

MODEL  M11 125 CM³

POJEMNOŚĆ  124 CM³

RODZAJ SILNIKA  CZTEROSUWOWY, DWUCYLINDROWY, 2 ZAWORY NA CYLINDER, CHŁODZONY CIECZĄ, OHC

ZASILANIE SILNIKA  WTRYSK PALIWA

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA  90 km/h

MOC  7,8 kW / 10,63KM (przy 9500 RPM)

STOSUNEK MOCY DO MASY 0,052

WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK

ROZRUCH  ELEKTRYCZNY

HAMULEC PRZÓD  TARCZOWY HYDRAULICZNY

HAMULEC TYŁ  TARCZOWY HYDRAULICZNY

ROZMIAR OPONY PRZÓD  90 / 90 – 18

ROZMIAR OPONY TYŁ  130 / 90 – 15

WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. (mm)  2280 / 895 / 1110

MASA WŁASNA 150 KG

DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE  150 KG

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA (mm)  690

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA  14 L

ILOŚĆ MIEJSC  2

DOSTĘPNE KOLORY  CZARNY

Stylistycznie „11-tka” jest hybrydą spajającą idee cruisera i choppera – idealna propozycja dla zwolenników prostych, nieskomplikowanych rozwiązań. Mówiąc wprost, to elegancki motocykl o zdecydowanej, klasycznej linii. Przednie zawieszenie jest nieznacznie wysunięte do przodu, delikatne lagi teleskopów zamyka nad aluminiową obręczą płytki błotnik. Koło o cienkim profilu, zdecydowanie większe od tylnego, zgodnie z kanonami obowiązującymi w kategorii chopper. Definicję przodu określa niewielka lampa oraz pojedynczy kielich szybkościomierza. Prosto, surowo, zgodnie z kanonami zarezerwowanymi dla tego stylu.

Oglądając motocykl z pozycji kierowcy przede wszystkim zwrócimy uwagę na masywną półkę przedniego zawieszenia oraz wygodną, szeroka kierownicę typową dla cruiserów.

Poniżej zbiornik w kształcie łezki wyróżniony oryginalnym malowaniem. Oś symetrii stanowią trzy pasy w stalowym kolorze – dwa wąskie po bokach i jeden szerszy poprowadzony środkiem. Stylistyczny manewr cały efekt zawdzięcza doskonale przemyślanej grze kolorów.

Przy projektowaniu tego modelu główny nacisk położono na wygodę podróżowania.

Solidna, miękka i świetnie wyprofilowana kanapa, nożne podesty, wygodna i funkcjonalna armatura. Motocykl wyposażono również w gmole – niezwykle pożyteczny dodatek zwłaszcza w przypadku ślizgu, poza tym estetyczna konstrukcja, świetnie korespondująca z charakterem motocykla.

Motocykl wyposażono także w bardzo efektywny zespół hamulców. Przód obsługuje hydrauliczny układ dwóch tarcz, natomiast tył również hydrauliczny układ jednotarczowy.

W ogólnej ocenie Junak M-11 to mocny, dynamiczny motocykl wpisujący się w oczekiwania zwolenników klimatów klasycznych. Dużo chromu, zdefiniowana kolorystyka i zwarta bryła.

W segmencie tanich motocykli o małych pojemnościach Junak M-11 to bezwzględnie ścisła czołówka. Równie dobrze sprawdzi się jako alternatywny środek codziennego transportu, jak i motocykl pozwalający realizować turystyczne pasje.