JUNAK M12

JUNAK M12

Cena detaliczna 2017: 8299 zł (Norma Euro 4)

Data dostępności rocznika 2017: dostępny

  • MODEL M12 125 cm³
  • POJEMNOŚĆ 124 cm³
  • RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
  • ZASILANIE SILNIKA GAŹNIK (2016) / WTRYSK PALIWA (2017)
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 110 KM/H
  • WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK
  • MOC 7,4 kW /10.1 KM (przy 8500 RPM)
  • STOSUNEK MOCY DO MASY 0,052
  • ROZRUCH ELEKTRYCZNY I NOŻNY
  • HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
  • HAMULEC TYŁ BĘBNOWY MECHANICZNY
  • ROZMIAR OPONY PRZÓD 90 / 90 – 18
  • ROZMIAR OPONY TYŁ 130 / 90 – 15
  • WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 2100/875/1165
  • MASA WŁASNA 142 KG
  • DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
  • WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 730
  • POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L
  • ILOŚĆ MIEJSC 2
  • DOSTĘPNE KOLORY ZŁOTY, GRAFITOWY, CZARNY

Nowa propozycja marki Junak dla posiadaczy prawa jazdy B, ceniących komfort i poczucie wolności podczas każdego kilometra.

Junak M12 125 to nawiązanie do amerykańskiego stylu i zarazem zaproszenie na nieco dalsze wypady. Wysoka dbałość o każdy detal, liczne chromy i smukła sylwetka sprawiają, że motocykl staje się głównym bohaterem na każdej drodze.

Designerzy zadbali o to, aby połączyć konserwatywne linie z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nowy Junak posiada klasyczną linię zbiornika paliwa, który mieści 13.5 L benzyny, gwarantując zasięg przekraczający 600 kilometrów. W oczy rzuca się także solidne wykończenie końcówki układu wydechowego, który podkreśla klasyczny rodowód modelu M12. Warto również spojrzeć na błotniki, które zostały w całości wykonane z wysokiej jakości metalu.

Za przyjemność z jazdy odpowiada niezwykle komfortowo zestrojone zawieszenie, zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie – 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.

Jednostka nowego Junaka M12 125 to innowacyjna konstrukcja, która zorientowana jest nie tylko na wysoką kulturę pracy, ale także na ekologię i ekonomię. Dwuzaworowy silnik o mocy 10.8 KM (7.4 kW) został wyposażony w wałek wyrównoważający, który skutecznie ogranicza wibracje jednostki przy wysokich prędkościach obrotowych. Sporo uwagi poświęcono optymalizacji osiągów, sprawiając, że Junak M12 wykazuje bardzo dobrą dynamikę w swoim segmencie.

Rama Junaka M12 125 to niezwykle lekki i wytrzymały szkielet w którym priorytetem było zabezpieczenie antykorozyjne. Składa się ono z trzech warstw, odpornych na działania wysokich temperatur oraz wilgoci. Projektanci zadbali także o dobry rozkład masy, co zdecydowanie zwiększa pozytywne doznania z jazdy.

Istotne jest także bezpieczeństwo nowego Junaka M12. Przednia lampa to innowacyjne konstrukcja wykorzystująca technologię Lucalox™, która sprawia, że będziesz zaskoczony jej zasięgiem bez ryzyka oślepiania innych kierowców. Kierunkowskazy oraz tylny klosz światła pozycyjnego i stopu zostały oparte o żarówki LED o żywotności do 30 000 godzin. Dzięki temu udało się zredukować także użycie energii oraz wpłynąć na bezpieczeństwo emitując więcej światła w porównaniu do tradycyjnych żarówek.

Układ zapłonowy Junaka M12 sterowany jest poprzez mikroprocesorowy układ DI, który odpowiada za polepszenie osiągów jednostki napędowej, dużą kulturę pracy przy zachowaniu niskiego spalania.

Nowa propozycja marki na sezon 2016 jest już dostępna w limitowanej ofercie przedsprzedaży. Skontaktuj się z wybranym dealerem Junaka na terenie całego kraju.

Dostępne malowania: czarny, grafitowy oraz złoty.

Opinie

Test i prezentacja Junak M12 | motocykle-125.com.pl

JUNAK M12 – test długodystansowy